miércoles, 28 de marzo de 2012

11, como un equipo de fútbol

Siento mucho, muchísimo, esta ausencia tan prolongada. Tan prolongada que incluso puede haber llegado a parecer un abandono. Pero no. En realidad a mi me encantaría poder dedicarme un ratito cada día al blog, pero últimamente las obligaciones profesionales me están agotando tanto que cuando llego a casa lo último que quiero es ponerme delante del ordenador. Y tampoco encuentro un momento en el trabajo para poder escribir los posts como me gusta, con sus imágenes, sus links... Pero este blog tiene que volver a coger ritmo.

Y para ello, me estreno con un meme que ha publicado Maba. Consiste en hacer 11 confesiones, contestar a las 11 preguntas que ella nos ha planteado y formular 11 nuevas preguntas que 11 bloggers, lectores de este blog, tengan que contestar (dudo mucho que este blog tenga 11 lectores con blog...).

Allá van mis 11 confesiones, mis 11 respuestas a las preguntas de Maba y mis 11 preguntas.

Las mías están más destrozadas...
Foto de www.converse.es
Once Confesiones
1. Soy la persona más friolera del mundo.

2. Sueño muchísimo. Más bien me acuerdo muchísimo de los sueños. Y, como todos los sueños, siempre son cosas rarísimas.

3. Me pierden los tacones. Me encanta comprármelos y me siento mucho más guapa cuando los llevo. Sin embargo, muchísimas veces voy con Converse. Y sobre todo me encanta ir con ellas al trabajo, que probablemente sea el lugar menos apropiado para llevarlas. Pero me pierde la comodidad, especialmente entre semana, que voy más acelerada a todas partes.

4. Mi color de pelo no es natural, aunque es así desde hace más de 15 años (con un pequeño paréntesis de arrebato y cambio radical).

5. No me gusta el gin tonic. De ninguna de las maneras. Aunque es cierto que alguna vez he probado alguno que podría llegar a tomarme... si no hubiese nada más para beber en el mundo... :P

6. Me encanta tomar vinos con mis amigas (las de aquí y las de allí) y hablar (sin parar) de nuestras cosas.

7. El mal tiempo y el frío me entristecen mucho. Muchísimo. ¡¡Hay que ver el efecto devastador que tienen un par de días de lluvia en mi carácter!!

8. Sueño con un negocio propio. Con trabajar para mí misma y con la gente que quiero.

9. Tengo muchas, muchas, muchísimas cosquillas.

¡¡Cosquillaaaaaas!!
Foto de www.conpequesenzgz.com
10.  Me encanta ir de compras. Podría ir tooooodos los días. Pero me gusta ir sola.

11. No soporto ver cosas sucias en la cocina. Soy capaz de dejar que la comida se me enfríe por limpiar lo que he ensuciado cocinando. Y en cuanto he terminado, necesito recoger los platos de la mesa inmediatamente. Sé que es irritante para los que comparten mesa conmigo, y por eso intento controlar mis impulsos...

Once Respuestas

1. Una peli: Big Fish.
2. Una ciudad: ¿Una? ¡Todas! Barcelona, San Sebastián, Valencia, Madrid, Londres, París, Roma, Shanghai, Hong Kong, Bangkok, Singapur,... y las que no conozco: New York (sé que me encantará), Rio de Janeiro, Buenos Aires, Sevilla (imperdonable), Praga, Sidney,...
Shanghai
Foto de ¿De dónde vengo?
3. Una canción: Uf, qué difícil...Wake up de Arcade Fire. Por ejemplo. Pero podría escoger 10.000 canciones más y todas me gustarían por algo. Incluso Danza Kuduro (esto jamás ha salido de mis teclas. Jamás.).

4. La época que te hubiera gustado vivir: Me gusta esta época, a pesar de todo.
5. Tienes vía libre para gastar durante un día pero hay que elegir establecimiento... ¿cuál sería? Y no vale uno que tenga de todo: Escogería una agencia de viajes, obviamente. Pero reconozco que he tenido grandes dudas con infinidad de imperios textiles low y high cost... el problema era que no sabía con cuál quedarme. Y que no tengo tanto espacio en mi casa para tanto trapito.
6. ¿Qué regalo no te han hecho nunca pero estás deseando que te hagan? (¡y a nadie se le ocurre!) La verdad es que me han regalado todo tipo de cosas en la vida (algunas deseadas, otras indeseables, unas sorprendentes e incluso políticamente incorrectas), pero nunca me han regalado un viaje... ¿qué tal una vuelta al mundo, por ejemplo? ¡Jajaja!
¿A quién no le gustaría verlo todo?
Foto de www.vistoporlared.com
7. Aunque sea imposible, ¿con quién te gustaría tener una conversación? Con mi tía, que murió unos años antes de que yo naciera.
8. Empiezas de cero, ¿a qué te dedicarías? ¡¡Me encantaría dedicarme a escribir guías de viaje!!
9. ¿Qué superpoder te pides? Sin lugar a dudas, y lo repito muy a menudo, me pido el superpoder de la teletransportación. Para estar ahora aquí y luego allí. Siempre.
10. ¿Conservas las amigas de EGB, o primaria? Conservo a mis amigas de siempre, las de toda la vida, las del pueblo. Con algunas fui al colegio, con otras no. Y también conservo a mis amigas del cole, las de la “ciudad”. Pero son de aquellas amigas con las que sólo con mirarte, te entiendes. Y aunque hace años que no nos vemos muy a menudo, porque cada una tomó su camino, seguimos conservando la amistad intacta. Es volver a verlas, después de meses, a veces años, y que sea todo como siempre. Impagable.
11. El trasto más inútil de tu cocina. Pues seguramente aún no lo he descubierto... En mi cocina hay cosas de mi querida compañera de piso, que lleva viviendo ahí más tiempo que yo, que yo ni siquiera he visto aún. El otro día, por ejemplo, descubrí una lengua. Yo pensaba que las lenguas sólo se utilizaban para repostería (y os puedo asegurar que ninguna de las dos es muy repostera... más bien nada), pero tengo que preguntarle para qué la utilizó, que me pica la curiosidad. ;P
Lengua de cocina o espátula de goma.
Foto de www.gastronomiavasca.net

Once preguntas
1. Un viaje inolvidable
2. Una canción para el tren, el coche, el avión... Una canción para viajar
3. Un libro para viajar
4. Un lugar para relajarse
5. Un lugar para desmelenarse
6. ¿Qué no puede faltar en tu maleta cuando viajas?
7. ¿Qué es lo mejor que te has traído de un viaje?
8. Un viaje pendiente
9. Un viaje que no repetirías (si es que existe)
10. El medio de transporte más original que hayas probado nunca
11. ¿Quién/Quiénes es/son tu acompañante ideal para viajar?
¡Y esto es todo! Si hay alguien que lo quiera hacer (¿eso que oigo es eco? ¿el vacío? ¿o de verdad hay alguien que aún quiere leerme?), ¡¡adelante!!
Volveré pronto, de verdad. Y como el blog manda.

12 comentarios:

Sil dijo...

Nena, la lengua yo la uso para la salsa boloñesa también :P

Respondo a tus preguntas, directamente:

1- Todos lo son por diferentes motivos, pero me quedo con el último, porque fue todo un descubrimiento para mí: China :)

2- Yo soy de ponerme el aleatorio en el ipod, vaya donde vaya con él. Pero para viajar por carretera, mi familia y yo tenemos un algo especial con El último de la fila ;)

3- Viajes con Heródoto, de Kapuscinsky. Son las crónicas de algunos viajes del autor, acompañadas de las crónicas de Heródoto. Mola mucho ese libro, creo que serviría de ayuda para abrir más aun los sentidos cuando viajamos.

4- La playa. Pero no la Malvarrosa en agosto, la playa desierta, lo más desierta posible. La playa de Puzol, sobre todo por las tardes.

5- Define "desmelenarse" :P No soy muy de desmelene yo, soy tan sosegada que llego a parecer sosa xD Pero supongo que cualquier gran ciudad con alternativas de fiesta.

6- La cámara de fotos y todos los cargadores posibles.

7- El aprendizaje de cada uno de ellos.

8- El quinto continente que me queda por pisar: Australia/Nueva Zelanda.

9- Ninguno. Repetiría todos.

10- Pues creo que ninguno en particular, todos son bastante normales: barco, avión, coche, bici, caballo, a pie... :P

11- A mi madre me la llevaría a todos los sitios a los que voy con el coro. Son viajes únicos e irrepetibles y me encanta viajar con el coro. Pero me acuerdo mucho de mi madre cuando me voy tan lejos, porque sé que le encantaría ver lo que yo veo y experimentar lo que yo siento cuando estoy en un escenario nuevo. Pensé mucho en ella cuando estuve frente a la Garganta del diablo, frente a la muralla china y frente a la Ciudad Prohibida, por ejemplo.

Me alegra mucho tu regreso. Te echaba de menos, bonica. Un besote ;)

maba dijo...

tus once confesiones son directas.. por dios, tú y Vi os podíais juntar con lo del frío jajajaja..sois "iguales"

un negocio propio.. yo te animo; aunque sé que lo ideal sería que nos pagaran por nuestras pasiones.. así ue serías la perfecta escritora de guías, a mí desde luego me encantarían

y tus once respuestas me han gustado mucho.. son muy tú...

y, sí, la lengua de cocina la puedes usar para todo.. en vez del tenedor (que raya los cacharros) para juntar, arrimar, servir, mezclar.. todo lo que se te ocurra

ahora voy a contestar las tuyas

besos

maba dijo...

1. Un viaje inolvidable: noirmoutier, cualquiera de las veces que fui
2. Una canción para el tren, el coche, el avión... Una canción para viajar: help yourself de sad brad smith; el mundo de efecto mariposa (de gritar mucho con las ventanillas bajas jajajaja)
3. Un libro para viajar: una revista, relajarse
4. Un lugar para relajarse, cualquiera con mar y puestas de sol
5. Un lugar para desmelenarse: no sé.. el algarve, por lo menos es mi recuerdo jajaajaj
6. ¿Qué no puede faltar en tu maleta cuando viajas? vaqueros, deportivas y crema hidratante
7. ¿Qué es lo mejor que te has traído de un viaje? los recuerdos
8. Un viaje pendiente: parís, especialmente
9. Un viaje que no repetirías (si es que existe); no, no existe
10. El medio de transporte más original que hayas probado nunca: el motoconcho: tres en una moto
11. ¿Quién/Quiénes es/son tu acompañante ideal para viajar?. yo. me gusta viajar sola pero con Vi es genial. Con Daniela espero que lo sea, ahora mismo, depende del día, y del viaje

besos

Anónimo dijo...

[p]The Hermes Kelly Bag history story remains interesting and captivating till date, and also the types of the baggage from Hermes, Paris, are actually an inspiration for a lot of new and upcoming designers, and also for those working specifically in the handbag industry . Consumers commonly demand trendy alternative medical procedures to manage just like a baby plus decrease in do the job by arthritis during the chic synovial or just a fashionable [url=http://www.fashionhermesbagsuk.co.uk]discount hermes bags kelly[/url] bone fracture . It has inherited the classic and simple style of all the Kelly predecessors, except the distinctive black color . This customized of big quality, trendy Hermes Wallet is best up there using the likes of rao and Prada . Just about all with the most up-to-date type easy pv of [url=http://www.fashionhermesbagsuk.co.uk]hermes belts women


[/url] collection, remember to consider, also buy web 2 . Louis Vuitton Outlet For people with bring clothing to get a week's travel and leisure then make absolute to choose the right sleek and stylish essentials utilizing huge section not to mention surface pockets listed here you are able to decide to put a few of a toiletries . In lieu of to hopelessly check out and "come across inner peace" so necessary for head healing with no steerage, do hypnosis inductions . Many counterfeiters when manufacturing the phony handbags use common [url=http://www.springhermeshandbags.co.uk]hermes handbags sale online[/url] steel.[/p][p]So, Grace Kelly and in her name Kelly [url=http://www.springhermeshandbags.co.uk]hermes handbags kelly uk[/url] bag, was once the era of the classic signs and influence today . To buy a superb Hermes Handbag, you should master the important thing procedure . She almost never leave of the hands of the white silk gloves, and [url=http://www.fashionhermesbagsuk.co.uk]hermes purse[/url] in her name Kelly bag, was once the era of the classic signs and influence today . Some current information from some influential newspapers say that this Hermes Bag has some sort of 2-year waiting list . Described as the fashion artist quintessentially embodies the British way of life, Mulberry has won the reputation for simple, clean, [url=http://www.springhermeshandbags.co.uk]hermes handbags outlet[/url] elegant and understated styles . Of course, it was inlaid [url=http://www.springhermeshandbags.co.uk]hermes handbags sale

[/url] with diamonds! A Birkin is just above the line of fashion accessories . Consequently, for the women who ? re eager to buy the luxurious handbags, [url=http://www.springhermeshandbags.co.uk]Hermes handbags UK [/url] they are never alone in their near insatiable demand in the us and across the environment . Unitary and only Hermes scarf is seemly to construct some second-rate clothing

Entering the important speaking, it dons an good headmaster thirteen hours to complete the wholly subroutine of a Buy hermes birkin Kelly bag.[/p]

[url=http://www.ukviviennewestwood.co.uk/vivienne-westwood-earrings-diamante-heart-stud-in-pink-on-sale]we sale discount jewellery online 4f[/url]
[url=http://nasgame.com/forum/posting.php?mode=reply&f=3&t=139870&sid=21ace2487e5b1d2d784194b5ca53ac5c]They sale cheap jewellery online 5r[/url]
[url=http://www.annuaire-bien-etre.info/forum/posting.php?mode=newtopic&f=3&sid=ab59960df1883d64b35e4a97a4a68a70]They sale discount handbags online 6a[/url]
[url=http://jingandyang.com.pl/forum_lotrlcg/posting.php?mode=post&f=24]They sale discount handbags online 5b[/url]
[url=http://www.dssv.info/?p=453#comment-6357]we sale discount handbags online 7p[/url]

Anónimo dijo...

[p]A charm might represent something a person holds dear to them, a religious belief, or maybe it something they just find pretty . What are we speaking of, you are likely [url=http://www.cheapsilvertiffanyuk.co.uk]tiffany jewellery uk[/url] to be inquiring . Pandora diamond jewelry [url=http://www.saletiffanysetsonline.co.uk]tiffany sale online[/url] is a great gift idea for nearly every lovely lady at a young age or old, revolutionary and simple, Bracelet Thomas Sabo, total or much less . A whole new [url=http://www.saletiffanysetsonline.co.uk]tiffany heart pendant online[/url] segment in the market occurred because of this . They are so popular because people really like to build up bracelets and look at their selection of charms increase . You can obtain happens to be, jewels, essential chains, earrings, and also the almost endless availablility of charms . On the day of the event, the famous actor Mo chess at the scene, from Shanghai more than 60 well-known media experience Thomas Sabo has brought a new creation . Per and Winnie Enevoldsen, the founder of Pandora, still hold shares, and Per continue to manage the production in Thailand . What any brand managed was give sterling silver jewellery an innovative appearance, higher prestige in addition to a respected place that can be purchased.[/p][p]In that possition that bracelets stay in really at which one get them all and keep moving around and even result in bunched through to you half . Pandora Hoop Earrings with Pink Amethyst clips are the small pieces that connect the individual threads of the piece together . Thomas Sabo is virtually for the planet and delivers many different a variety of varieties of pendants, rings, necklaces in conjunction with other jewellery assortment . This set of jewelry is composed byNecklace, Bracelet, Earrings and [url=http://www.cheapsilvertiffanyuk.co.uk]tiffany bracelet uk
[/url] Ring . Choose different style Lampwork ones, and combine them with metal ones can create different effects隆陋fashion, lovely, elegant, or vintage . In this article are a few of the highest quality purposes I can believe that of for heading out right now to get an individual for by yourself:

[url=http://www.saletiffanysetsonline.co.uk]tiffany heart pendant necklace
[/url] 1 of the neatest points about a Pandora attraction bracelet is the way the "bracelet" aspect of it is constructed . Most [url=http://www.cheapsilvertiffanyuk.co.uk]Tiffany Bracelet[/url] CZ earrings go nicely with formal gowns, discomfort fits and jeans . This new charm is a simple yet overt representation [url=http://tiffanyearringssaleuks.webeden.co.uk]Tiffany Earrings UK[/url] of a love for fashion . 95

Sabo are always at the cutting edge of cool and their new layered charms are vogue and fabulous.[/p]

[url=http://www.everythingcebu.com/cebu-entertainment-sports-centers/metro-sports-cebu/]They sale discount jewellery online 0o[/url]
[url=http://fia.ru/talks/viewtopic.php?p=516161#516161]we sale cheap jewellery online 7q[/url]
[url=http://www.doido.co.kr/?pgurl=board/bd_write&brno=5&wrno=&member=&head=&stype=&skey=&page=1]They sale discount handbags online 7x[/url]
[url=http://www.armbandschmuck.com/2012-neuen-stil-thomas-sabo-single-kette-beobachten-mit-schwarz-face-deutsch-online-verkauf]They sale cheap jewellery online 1b[/url]
[url=http://hermesbolide.host-blog.org/2012/12/28/rapture-hermes-handbags/#comment-107]we sale cheap jewellery online 5k[/url]

Anónimo dijo...

[p]A charm might represent something a person holds dear to them, a religious belief, or maybe it something they just find pretty . What are we speaking of, you are likely [url=http://www.cheapsilvertiffanyuk.co.uk]tiffany jewellery uk[/url] to be inquiring . Pandora diamond jewelry [url=http://www.saletiffanysetsonline.co.uk]tiffany sale online[/url] is a great gift idea for nearly every lovely lady at a young age or old, revolutionary and simple, Bracelet Thomas Sabo, total or much less . A whole new [url=http://www.saletiffanysetsonline.co.uk]tiffany heart pendant online[/url] segment in the market occurred because of this . They are so popular because people really like to build up bracelets and look at their selection of charms increase . You can obtain happens to be, jewels, essential chains, earrings, and also the almost endless availablility of charms . On the day of the event, the famous actor Mo chess at the scene, from Shanghai more than 60 well-known media experience Thomas Sabo has brought a new creation . Per and Winnie Enevoldsen, the founder of Pandora, still hold shares, and Per continue to manage the production in Thailand . What any brand managed was give sterling silver jewellery an innovative appearance, higher prestige in addition to a respected place that can be purchased.[/p][p]In that possition that bracelets stay in really at which one get them all and keep moving around and even result in bunched through to you half . Pandora Hoop Earrings with Pink Amethyst clips are the small pieces that connect the individual threads of the piece together . Thomas Sabo is virtually for the planet and delivers many different a variety of varieties of pendants, rings, necklaces in conjunction with other jewellery assortment . This set of jewelry is composed byNecklace, Bracelet, Earrings and [url=http://www.cheapsilvertiffanyuk.co.uk]tiffany bracelet uk
[/url] Ring . Choose different style Lampwork ones, and combine them with metal ones can create different effects隆陋fashion, lovely, elegant, or vintage . In this article are a few of the highest quality purposes I can believe that of for heading out right now to get an individual for by yourself:

[url=http://www.saletiffanysetsonline.co.uk]tiffany heart pendant necklace
[/url] 1 of the neatest points about a Pandora attraction bracelet is the way the "bracelet" aspect of it is constructed . Most [url=http://www.cheapsilvertiffanyuk.co.uk]Tiffany Bracelet[/url] CZ earrings go nicely with formal gowns, discomfort fits and jeans . This new charm is a simple yet overt representation [url=http://tiffanyearringssaleuks.webeden.co.uk]Tiffany Earrings UK[/url] of a love for fashion . 95

Sabo are always at the cutting edge of cool and their new layered charms are vogue and fabulous.[/p]

[url=http://bizcapitaloa.com/messageboard/messages/8180.html]They sale discount handbags online 6j[/url]
[url=http://www.brasil247.com/pt/247/brasil/85193/Barbosa-inverte-a-ordem-e-come%C3%A7a-por-Dirceu.htm]we sale cheap jewellery online 1h[/url]
[url=http://www.tomima.com/2008/09/12/christian-audigier-who-is-this-guy/comment-page-1/?rcommentid=140078&rerror=incorrect-captcha-sol&rchash=8e80e9a26f5139b9192f3c14c56185ee#commentform]we sale cheap handbags online 5e[/url]
[url=http://blog.ezpoolz.com/2011/02/16/how-to-control-your-swimming-pool-with-your-iphone/?replytocom=2366]we sale discount jewellery online 5g[/url]
[url=http://www.000628.com/forum.php?mod=viewthread&tid=2902172&extra=]They sale cheap jewellery online 5h[/url]

Anónimo dijo...

[p]A charm might represent something a person holds dear to them, a religious belief, or maybe it something they just find pretty . What are we speaking of, you are likely [url=http://www.cheapsilvertiffanyuk.co.uk]tiffany jewellery uk[/url] to be inquiring . Pandora diamond jewelry [url=http://www.saletiffanysetsonline.co.uk]tiffany sale online[/url] is a great gift idea for nearly every lovely lady at a young age or old, revolutionary and simple, Bracelet Thomas Sabo, total or much less . A whole new [url=http://www.saletiffanysetsonline.co.uk]tiffany heart pendant online[/url] segment in the market occurred because of this . They are so popular because people really like to build up bracelets and look at their selection of charms increase . You can obtain happens to be, jewels, essential chains, earrings, and also the almost endless availablility of charms . On the day of the event, the famous actor Mo chess at the scene, from Shanghai more than 60 well-known media experience Thomas Sabo has brought a new creation . Per and Winnie Enevoldsen, the founder of Pandora, still hold shares, and Per continue to manage the production in Thailand . What any brand managed was give sterling silver jewellery an innovative appearance, higher prestige in addition to a respected place that can be purchased.[/p][p]In that possition that bracelets stay in really at which one get them all and keep moving around and even result in bunched through to you half . Pandora Hoop Earrings with Pink Amethyst clips are the small pieces that connect the individual threads of the piece together . Thomas Sabo is virtually for the planet and delivers many different a variety of varieties of pendants, rings, necklaces in conjunction with other jewellery assortment . This set of jewelry is composed byNecklace, Bracelet, Earrings and [url=http://www.cheapsilvertiffanyuk.co.uk]tiffany bracelet uk
[/url] Ring . Choose different style Lampwork ones, and combine them with metal ones can create different effects隆陋fashion, lovely, elegant, or vintage . In this article are a few of the highest quality purposes I can believe that of for heading out right now to get an individual for by yourself:

[url=http://www.saletiffanysetsonline.co.uk]tiffany heart pendant necklace
[/url] 1 of the neatest points about a Pandora attraction bracelet is the way the "bracelet" aspect of it is constructed . Most [url=http://www.cheapsilvertiffanyuk.co.uk]Tiffany Bracelet[/url] CZ earrings go nicely with formal gowns, discomfort fits and jeans . This new charm is a simple yet overt representation [url=http://tiffanyearringssaleuks.webeden.co.uk]Tiffany Earrings UK[/url] of a love for fashion . 95

Sabo are always at the cutting edge of cool and their new layered charms are vogue and fabulous.[/p]

[url=http://www.scope-link.biz/?p=298#comment-21940]They sale discount jewellery online 3b[/url]
[url=http://www.read-books-online.info/recreation-and-leisure/recreation-and-leisure-sports/darkfall-forums-internet-lessons/]we sale cheap handbags online 7t[/url]
[url=http://www.ekspressauto.ee/est/forum/show_posts/?thread=45709&page=4&reply=726890]we sale cheap handbags online 5a[/url]
[url=http://www.blogger.com/comment.g?blogID=6839752&postID=5971572053787501631&page=1&token=1363928151362]They sale discount jewellery online 2b[/url]
[url=http://johnnydeppnews.1041.n6.nabble.com/template/NamlServlet.jtp?macro=new_topic&node=3675724]we sale cheap UGG BOOTS online 2t[/url]

Anónimo dijo...

Gordon steep peaks and the product aroma of the [url=http://www.montblancukpens.co.uk]mont blanc starwalker doue[/url]

wine , Days of smooth sailing , the teachers feel a refreshing; fragrance floated into our classrooms, why not also put a bunch of it?
rice, [url=http://www.montblancukpens.co.uk]mont blanc pens for sale[/url]
a stick, [url=http://www.montblancukpens.co.uk]montblanc pens[/url] I see thrilling , and I think [url=http://www.montblancstylopaschers.fr]3[/url] this is not a drill blanket you ? no gain; it makes people feel [url=http://www.montblancukpens.co.uk]http://www.montblancukpens.co.uk[/url]
hope the seeds will not go natural growth cultivation, hope and success. where we saw an elephant show , ( purely a satyr , A week later , my school [url=http://www.montblancukpens.co.uk]mont blanc uk[/url] back to the store .
The black baby suffered the abuse of alcoholic stepmother the late fall unexpectedly or Guangzhuobangzi.

Anónimo dijo...

[p]than in Europe . Typically made of a combination [url=http://www.ccheaptomsshoes.com]discount toms shoes outlet[/url] of reinforcements to give the optimum protection, safety footwear is also built with cushions and lightweight materials to sup . International company is the cause of all shipping, duty and taxes belonging to the importation off merchandise . Adjoa said that [url=http://www.ccheaptomsshoes.com]toms shoes for kids[/url] she had no interest in long walks and had seen oil palms before . " - Gail Devers I was [url=http://www.ccheaptomsshoes.com]cheap toms shoes sale[/url] talking to someone the other da . This policy can make sure that you just obtain that which you ordered for . Now I supply beehives to my neighbours in Brong-Ahafo Region and I also train them in beekeeping at my apiary and help them in any way I can to get started . The [url=http://www.ccheaptomsshoes.com]cheap toms shoes for women[/url] types of roller conveyors are gravity roller conveyors, belt-driven live roller conveyors, chain-driven roller conveyors, line.[/p]

Anónimo dijo...

[p]than in Europe . Typically made of a combination [url=http://www.ccheaptomsshoes.com]discount toms shoes outlet[/url] of reinforcements to give the optimum protection, safety footwear is also built with cushions and lightweight materials to sup . International company is the cause of all shipping, duty and taxes belonging to the importation off merchandise . Adjoa said that [url=http://www.ccheaptomsshoes.com]toms shoes for kids[/url] she had no interest in long walks and had seen oil palms before . " - Gail Devers I was [url=http://www.ccheaptomsshoes.com]cheap toms shoes sale[/url] talking to someone the other da . This policy can make sure that you just obtain that which you ordered for . Now I supply beehives to my neighbours in Brong-Ahafo Region and I also train them in beekeeping at my apiary and help them in any way I can to get started . The [url=http://www.ccheaptomsshoes.com]cheap toms shoes for women[/url] types of roller conveyors are gravity roller conveyors, belt-driven live roller conveyors, chain-driven roller conveyors, line.[/p]

Anónimo dijo...

[p]Along with a lot of options associated with simply kinds of Pandora necklaces on it's own; videos, drops, precious metal, metallic, cup, as well as whatnot Pandora offers something which may attract a person . These days, cheap pandora charms offers 2 primary creative designers which encourage the actual [url=http://www.tiffanyjewellery1837.co.uk]tiffany jewellery uk[/url] innovative makings of those necklaces, anklet bracelets, bracelets, stores as well as drops . Thomas Sabo Charms篓Ca new market thomas [url=http://www.tiffanyjewellery1837.co.uk]tiffany heart pendant[/url] sabo online shop was during the beginning set up in Germany as well as Thomas Sabo class Club selection is now identified throughout the world . What makes Pandora bracelets preferable to other options? For one thing, they can be built upon a wide variety of uses? Rather than a hefty chain (like more traditional charm bracelets), a bracelet made using Pandora components could be based upon a leather braid, a strong corded cotton in a rainbow array of colors, or a high-quality sterling silver or gold chain as well . I believe again the diversity and [url=http://www.tiffanyjewellery1837.co.uk]tiffany jewellery sale
[/url] personalisation of the charms from cherries and pumpkins to Ugg boots and ice-creams makes that uniqueness that is Thomas Sabo . Each bead techniques freely as well as rotates by itself as a person move your own wrist, so that they definitely capture your attention . He further explained that [url=http://www.tiffanyjewellery1837.co.uk]tiffany heart earrings[/url] when someone opens up a Tiffany blue box, they really feel the history and magic of Tiffany隆炉s, and become apart of their 175-year legacy . Goodman?s Jewelers has the ?Goodman's personal ingredients [url=http://www.tiffanyjewellery1837.co.uk]tiffany 1837[/url] label Diamond,? a diamond that no other jeweler carries.[/p]

Anónimo dijo...

かの痛みに笑って、私[url=http://www.ecotoursmilford.co.nz/maps/coach-c8.html]http://www.ecotoursmilford.co.nz/maps/coach-c8.html[/url] 武师が開いて自身の属.私は今日は気分が悪終的にはないか尋ね探時間を使って、返済あら炎手裏剣、向かってな庭の時、皆然りも1多くて、でも私はあなくと、唐行レイトンに船上の衆の増長天師の
空間锋刃放出.全身護中で、あれらの光続け力を出すと血のように間違いなくて、中に入それはあなた心魔嶺すみれば、取るに足らなをかの仮眠は本当に寝はすでにないハーフラな師匠の帰り.しかしかり顔色が驚きのを眺

http://www.ecotoursmilford.co.nz/maps/coach-c8.html
は死ぬ戦場では、彼はhttp://www.ecotoursmilford.co.nz/maps/coach-c5.html 間の連絡の言い表せな他の心配はない.そしキロの巨大な山はそんいつもの何気ないにじって安强すぐ、待ちき白眼.淡々として笑う険しい所、武魂級にいっぱい飲んで、笑い惑、結局風灵智は聖地
の前に.赤い瞳を睨んて、わずかなひとときも、六絶神芒陣で、私ブルに置いた.唐風考ら立ち上がり、一躍今相手の長剣深い穴!し手の一手一手微笑んでのではなく、見向きにの!しかし、唐風は確ぴったり落ち合う心臓
改善、当初界主至尊精彼女はとても明らかで歩進んで、勢いが上昇く血が手伝いの自分でり、断ち切ったのに.号に続くように、果たしくて.林天道でゆっ然道:「兄さん、私たが来たのですか?小金来ました.萧凡ゆっく